מה זה יום גיבוש? ולמה בכלל צריך את זה?

עבור רבים מאיתנו, מקום העבודה שלנו הוא המקום בו אנו מבלים חלק ניכר מחיינו. החברים מהעבודה הם החברים אותם אנו רואים הכי הרבה. בעבודה אנחנו חושפים צדדים מאוד מסוימים שלנו ושומרים בקנאות על הצדדים האחרים. עסוקים בלהיות מוצלחים כל הזמן,יוזמים,חרוצים,תחרותיים ומצד שני עוזרים לזולת כשצריך. אנחנו משתדלים להוכיח את עצמנו רוב הזמן. תמיד יהיה שם מישהו שיצפה בנו כשאנחנו לא רואים. האחריות על כתפנו גדולה ושיתוף הפעולה הוא הכרחי.

 artic3

 

 

הערך המוסף הגדול ביותר שמתקבל מכל הסדנאות המוצעות אצלנו במרכז הוא הגיבוש הקבוצתי. כשמגיעים כקבוצת עובדים ממקום עבודה ליום כיף, אחת המטרות העיקריות היא הגיבוש. ליצור שיתוף, היכרות עמוקה יותר, פתיחות ואחידות וכך לחזור לסביבת עבודה טובה יותר- מחזקת ותומכת.

 

ימי הגיבוש נועדו לספק מסגרת שבה כל אנשי הצוות ישתתפו ויתרמו מעצמם באופן שווה- ללא התחשבות בתפקידו או מעמדו של כל משתתף. ידוע וברור כי צוות מגובש ומאוחד, בעלי אינטרס משותף ומוטיבציה- יגיע להישגים טובים יותר. עובד שטוב לו במקום העבודה,לצד חבריו לעבודה, ייהנה לעבוד וכך גם תיראה תוצרתו.

 

יום גיבוש נותן את הפתרון לכך בצורה מהנה, קלילה ומיוחדת. אנחנו מאמינים שהוצאת הצוות מהשגרה ליום גיבוש מפנק ומעניין, יהווה רענון ומילוי מצברים והיכרות טובה יותר בין חברי הקבוצה, דבר שיוסיף לשיתוף הפעולה ביניהם ויתרום לסביבת עבודה נעימה יותר ולשיפור הביצועים.

 

יום הולדת 50-60-70

במהלך יום הגיבוש תיווצר איטראקציה רבה בין המשתתפים, יידרש שיתוף פעולה, נכונות לפתיחות, תקשורת בינאישית, חוש הומור עצמי ודינאמיקה קבוצתית. ימי הגיבוש במרכז יכולים להתקיים בכל דרך בא תבחרו. ימי הגיבוש מתאימים לכל קבוצה ובמהלך יום הגיבוש ישולבו סדנאות חוויתיות, מהנות ומגבשות בעלות ערך מוסף, ארוחות כמובן, אפשרות לטיולים או טיפולים מפנקים. השילוב של כל אלה יספק לצוות חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת שתלווה אותם לאורך הרבה זמן ואת תרומתה יוכלו להרגיש בכל יום מחדש כשיחזרו לשגרה.

 

איפה זה קורה?

יום כיף אצלנו במרכז. כולכם מוזמנים להתגלגל...

> לכל מאמרי רווחה

 

 

פייסבוק  אינסטגרם   טריפאדוויזר   יוטיוב   ביקורות גוגל   וואטצאפ      

 

יום הולדת 50-60-70

 

 

top